Nuffnang

March 16, 2012

H.a.t.i.k.u. M.i.l.i.k. O.r.a.n.g L.a.i.n




bermula lah kisah aku
hati ku kini telah dimiliki oleh orang lain
walaupun aku tidak sangka 
semuanya berlalu dengan begitu pantas
aku juga seperti manusia biasa
ingin disayangi 
ingin dicintai
dengan setulus hati

walaupun hanya dalam masa
yang sangat cepat
tapi aku tetap bersyukur
aku harap ia berjalan dengan lancar

aku tidak pandang pada rupa
tetapi pada hati
itulah yang pasti
andai ada yang tersinggung
maaf di pinta
dari hati

aku cuma inginkan cinta yang tulus
dari seorang lelaki
untuk diri ini
menjaga diri ini
kearah kebaikan
supaya diri ini
lebih sempurna

kita hidup hanya sementara
carilah kebahagiaan yang abadi
untuk diri dan juga keluarga
jangan biar kesedihan 
merangkul diri

menyayangi dan disayangi
adalah pekara yang sangat kompleks
malah susah untuk di rungkai
carilah cinta anda
kerana
jika tidak dicari
pasti tidak akan ditemui


orang pernah kata
biar disayangi dari menyayangi
supaya diri menjadi lebih bermakna
tapi itu adalah lumrah
kerana manusia 
ingin dicintai dan disayangi
oleh itu
hargailah orang didepan kita
supaya kelak 
tidak menyesal di kemudian hari
. . . . . . . . . .













No comments:

Post a Comment