Nuffnang

January 7, 2012

Last kije di HBM. . .

Smlm last aku kije kat HBM company. . .company ni under TM . . .sedeyh gak asenyer. . .yang bestnyer aku dapat makan kfc. . .mcm2 persoalan dorang tye nape aku benti???ade yang kate aku nak smbug stdy, ade yang kate aku dapat kije len. . .staf-staf kat sne sume bek2 belaka . . terutama bos kat c2 . . en amirul dan kak shima .  .time kasih ye sbb dh bagi peluang aku bekerja kat sne wlaupun hanya 8hari . . .tapi kije marketing ni mmg baru tok aku. . first time aku kije bahagian nie. . .tapi 2la pengalaman yang aku ade dan orang len xde. . .kije kat sne happening sgt . . dorang sume mmg sempoi!heheheh miss u'll . .  .(mok,mek,ayien,hamdan,kak atma,mar,faizah,mirul,kak tuti,en sani dan en aziz) thankz sume <3 <3 <3

No comments:

Post a Comment