Nuffnang

September 22, 2012

K e h i d u p a n D I . .U

Salam semua. Hari ini hanya berehat dibilik. Lagipon hari ini aku berposa. Lebih baik habiskan masa dengan update blog. Rindunya kat keluarga aku. Rindu sangat kat mak dan abah. Sihatkah dorang? Lama lagi boleh balik. Tapi xpelah. Aku datang dijohor ini untuk menuntut ilmu untuk aku gunakan bila aku dah habis belajar nanti. Aku harap mak dan ayah sempat melihat kejayaan anak-anaknya nanti. Aku harap niat aku akan ku kotakan suatu hari nanti. 

Sudah 2minggu aku berada di UTHM. Tegar jugak aku berada ditempat orang ini. Alhamdulillah aku sihat-sihat saja disini. Walaupun aku rasa aku makin gelap, tapi xpelah berkorban cikit kan. Dalam 2minggu ini, aku berhadapan dengan macam-macam benda baru. Aku berhadapan dengan situasi kelas yg baru, kawan-kawan baru, assignment, kuiz, program uthm dan bermacam-macam lagi. Aku harap sangat aku akan cekal hati berada disini. Biarlah aku susah cikit kan. Tapi walaupun 2minggu aku disini, aku dapat belajar erti kehidupan dan insyaallah aku akan menjadi lebih tenang bila berhadapan dengan apa-apa situasi. 

Gambar adalah satu kenangan yang sangat indah untuk digambarkan. Macam aku ni akan jadikan gambar suatu pekara yang sangat indah kerana hanya gambar boleh menggambarkan sesuatu pekara atau perasaan kita ketika itu. Jom kita tengok gambar yang aku dan kawan aku amik. peace !

didewan yang sangat besar nilah kami melalui minggu haluan siswa/siswi. memang besh sgt!

perut dh kenyang dan ape lagi. amek gambar la kan. ni la classmate aku.

amboii posing xingat. hahha nilah aku. .

time ni baru balik kelas

aishh kawan aku ni mempunyai minat dan citarasa yang sama. tapi dye ni pchyco cikit. pon sama cm aku jgk. hehehhe

sementara menunggu prof datang. heheh amek gambar dulu oke!

kami ni mempunyai hobi yang sama iaitu snap picher!sbb tu la kami amek multimedia. hahah

bersama roomate ku yang sangat comel. .kitrg ingat nak me basikal tapi opis tutup plak. ape lagi amek gambar la kejap kan. .jadilah sbb frust xdapat men basikal

tudung biru tu aku dan pink tu adalah kembar aku. aishh member aku la kate kitrg punyer muka sama macam kembar. tapi sempat amek dri tepi je. .dari tepi pon member aku kate sama. nth la aku tengok xsama pon.

meriahkan suasana merdekaraya nie.!ramai gler orang kowt.last2 dapat makan sedap jugak. .berbaloi2 la walaupun kena beratur panjang

baru lepas balik dari merdekaraya, kami sempat amik gambar. dah la kene jalan kaki sebab bas xde.sob2 jela

candit picher

buhsan tengah tunggu bas kitrg amek gambar dulu

sempat ag abis kelas je terus amek gambar



No comments:

Post a Comment