Nuffnang

October 23, 2011

_F_I_N_A_L_P_R_O_J_E_K_P_R_E_S_A_N_T_A_T_I_O_N

rase senang cikit hati bler presantation Vaiva dah habis..saat nak menunggu turn presantation 2 macam2 ade..asyik kua masuk toilet jer..ase xsenang duduk.group aku terdiri dr aku,mok n ecah..kitrg present hari sab2 bersamaan 15oct 2011 kul11.30pg..mmg berjage 24 jam semata2 nak siapkan pojek n prepare tok presantation nie..ase segar bugar je mata coz perasaan takut menyelubungi diri aku n kawan2 aku..mak n ayah aku mendoakan kejayaan aku..dan dsebabkan i2 aku mnjadi lebey bersemangat tuk wat yang terbaik dalam final projek ini.aslnye panel aku ialah En Azrul n Cik Maisarah..tapi last minit cancel coz xtaw npe..mybe lecture sengaje nak trick kitrg..mule2 ase lega cikit coz panel kitrg nie mmg sporting n lctre yg mengajar aku gak..tp bler tukar ase nak terkucil,beri2 sume ade.bler kitrg sampai kat APDV2 dari jauh dengar kuat suara lecture 2..perasaan time 2 mcm2 ade..ase nk balik pon de.tp aku n kawan2 aku kuatkan hati juga..bler kitrg tanye lecture len upe2 nyer En Azri..huhu makin kuat jantung aku nie..xsenang duduk dibuatnyer..aku dengar2 curi dari luar.kesian spe yg kene ngn en azri 2.smpai xleyh nak jawab pape..huhu ase nak menagis je time 2..time turn group aku plak..huhu aku kumat kamit selawat ke atas nabi semoga berjalan ngan lancar sume..apabila kami dh prepare tok start presantation,aku yg intro dulu..aku yg strt presant sume..aku ngn penuh yakin memulakan presantation i2.dan diikuti ngan mok dan ecah..mcm2 soklan yg dye tanye smpai kami pecah pale nak pk..tp dengan adenyer surat dr company, ia sangat membantu kami.sejam lebey dalam bilik 2..ase pnas n berpeluh2 padahal bilik 2 ade aircond..tp kedua2 lecture banyak bagi cadangan kepada projek kami..akhirnyer kul12.50 kami keluar ngan ase syukur kerana en azri kate tahniah kamu telah berjaya..sy ucapkan tahniah..aku,ecah n mok bersyukur sgt2..terima kasih allah..kami pon keluar dr bilik 2.diluar ade kumpulan terakhir..muke dorang pucat n mulut dorang terkumat kamit mybe tgh bce doa mcm aku kowt..huhuu..aku sempat say gudluck kt group 2!tu la kisah aku secara ringkas sewaktu presantation final pojek 2..smpai je umah aku tpup tdo.uhuhuh lega gler..tp report xsiap ag..huhhuhuhuuh

muke sebelum presantation

muke tetap senyum walaupun hati penuh dengan debaran...

No comments:

Post a Comment